Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:

Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: NYHET: Tredje Dublin-konsert bekräftad  (läst 3281 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
admin
Administratör
Medlem

Antal inlägg: 129

« skrivet: 25 Mars 2009 kl. 11:24:56 »

Tredje Dublin-konsert bekräftad

http://www.u2.se/nyhet.php?id=1723
Loggat
Erik.Swe
Medlem

Antal inlägg: 1284

cooolboy_87@hotmail.com
« Svara #1 skrivet: 25 Mars 2009 kl. 11:43:25 »

Vi har ju redan vetat att Ullevi Göteborg står på tur direkt efter Dublin, men tror ni att det kan vara lite negativt? Antagligen så kommer U2 vara megapeppade inför att spela i sitt hemland och sen när det är över så kasnke de inte känner samma spelglädje under de närmsta konserterna efter. Tror ni att det kan vara så?

Sist så var det ju lite mer tacksamt, då hamnade ju Göteborg efter Oslo, som inte ens har någon riktig stadio utan mer en idrottsplats utan läktare. Då kan jag tänka mig att U2 kände att det var kul att få komma tillbaka till en riktig arena igen.

Jag hoppas inte att det är så och egentligen tror jag väl inte att dte påverkar så mycket heller, men vad tror ni?
« Senast ändrad: 25 Mars 2009 kl. 11:46:04 av Erik.Swe » Loggat

Yahweh...tell me now, why the dark before the dawn?
Lemon
Medlem

Antal inlägg: 8

« Svara #2 skrivet: 25 Mars 2009 kl. 12:00:24 »

Det tror jag inte vi behöver oroa oss över. Sen så är det ju en lucka på tre dagar mellan Dublin och Göteborg, så det blir gott om tid för dom att "landa" på. :)
Loggat
beautiful day
Medlem

Antal inlägg: 921

dream out loud

« Svara #3 skrivet: 25 Mars 2009 kl. 13:16:15 »

ja och det är ju faktiskt sverige dom kommer till ;D vi ska ösa på med vår kärlek!
Loggat

"you don't have to do drugs, just go see a u2 concert"   ~   misheard lyrics: bacon, bacon, bacon, and haaaaam...
LenaF
Medlem

Antal inlägg: 1273

Hemsida E-post
« Svara #4 skrivet: 25 Mars 2009 kl. 20:52:09 »

Det kan ju hända att det är en extra stress och press att spela i Dublin. Eller, det är jag ganska säker på att det är. Då kan det lika gärna vara positivt som negativt att de kommer till oss precis efteråt. Jag hoppas att Dublin-spelningarna har gått jättebra och att de kommer laddade och känner att "nu var det avklarat, nu är det bara att köra på".

Äsch, nu lät det som om jag tror att grabbarna vill få Dublin "överstökat", men riktigt så tror jag ju inte att det är. Jag hoppas ni förstår vart jag vill komma ...
Loggat

Det är aldrig för sent att ge upp!
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till: