Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:

Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
Författare Ämne: NYHET: Tävling: NLOTH-box!  (läst 6567 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Annica
Medlem

Antal inlägg: 827

Hemsida
« Svara #15 skrivet: 26 September 2010 kl. 23:01:49 »

Jag har fortfarande inte fått min box =(. Finns den kvar? =)

Vi har mejlat A Claytoon och hoppas få ett svar på din fråga snart. Olyckligt att du inte har fått boxen än. :-/

Jag tycker att han är värd någon sorts kompensation. =)
Loggat

Erik.Swe
Medlem

Antal inlägg: 1284

cooolboy_87@hotmail.com
« Svara #16 skrivet: 27 September 2010 kl. 00:11:00 »

Ni kan få kompensera mig genom att bjuda mig på U2 i Australien, inklusive flyg och boende! :D Nejdå, jag behöver ingen kompensation ;) Jag hade egentligen själv glömt bort boxen. Det var Jakob som påminde mig idag när han läste i Stybbes tråd angående en efterlysning =P
Loggat

Yahweh...tell me now, why the dark before the dawn?
Lina
Medlem

Antal inlägg: 135

« Svara #17 skrivet: 27 September 2010 kl. 00:53:54 »

Ni kan få kompensera mig genom att bjuda mig på U2 i Australien, inklusive flyg och boende! :D

Jag tycker att det låter som en rimlig kompensation. :)
Loggat
admin
Administratör
Medlem

Antal inlägg: 129

« Svara #18 skrivet: 16 April 2017 kl. 12:57:32 »

Ni kan få kompensera mig genom att bjuda mig på U2 i Australien, inklusive flyg och boende! :D

Det är minst sagt pinsamt att det har dröjt nästan sju år sedan sist, efter det första dröjsmålet. Det finns förstås en massa förklaringar och undanflykter. Jag ska bespara dig/er dem men det skulle kännas väldigt bra för oss att få avsluta det här ärendet som har legat och skavt så länge.

Så ... är du fortfarande intresserad? Du kanske redan skaffat boxen på egen hand, menar jag. Om så är fallet, eller om du hellre vill ha en nyare box av något slag, löser vi det. Skriv ett mejl till oss, helst på fansite.u2.se [at] gmail.com om du vill ha svar snabbt (jag lovar att det inte tar sju år att få svar i så fall).

/Malin
Loggat
Erik.Swe
Medlem

Antal inlägg: 1284

cooolboy_87@hotmail.com
« Svara #19 skrivet: 13 Maj 2017 kl. 16:19:59 »

Det är minst sagt pinsamt att det har dröjt nästan sju år sedan sist, efter det första dröjsmålet. Det finns förstås en massa förklaringar och undanflykter. Jag ska bespara dig/er dem men det skulle kännas väldigt bra för oss att få avsluta det här ärendet som har legat och skavt så länge.

Så ... är du fortfarande intresserad? Du kanske redan skaffat boxen på egen hand, menar jag. Om så är fallet, eller om du hellre vill ha en nyare box av något slag, löser vi det. Skriv ett mejl till oss, helst på fansite.u2.se [at] gmail.com om du vill ha svar snabbt (jag lovar att det inte tar sju år att få svar i så fall).

/Malin

Ingen fara! Det är inget som jag har gått runt och tänkt på i 7 år i alla fall :D Jag har skickat ett mail till er nu hur som helst :)
Loggat

Yahweh...tell me now, why the dark before the dawn?
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå till: