Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:

Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: NYHET: Kvällens konsert live i radio - och på U2.com  (läst 4134 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
admin
Administratör
Medlem

Antal inlägg: 129

« skrivet: 20 Augusti 2009 kl. 18:19:28 »

Kvällens konsert live i radio - och på U2.com

http://www.u2.se/nyhet.php?id=1748
Loggat
Annica
Medlem

Antal inlägg: 827

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 20 Augusti 2009 kl. 19:15:54 »

För oss som varken bor i England eller är betalande medlemmar på U2.com - vi kan lyssna på det här: http://radioplayer.qthemusic.com/
Loggat

Bono 92
Medlem

Antal inlägg: 309

Future Needs A Big Kiss

« Svara #2 skrivet: 20 Augusti 2009 kl. 22:17:07 »

Breath sattes igång nu :D
Loggat
Marie
Medlem

Antal inlägg: 455

Hemsida E-post
« Svara #3 skrivet: 21 Augusti 2009 kl. 00:21:08 »

Nyheten uppdaterad.
Loggat

Playing with the fire until the fire played with me
d_c_l
Medlem

Antal inlägg: 19

davidlindstrom@passport.com
E-post
« Svara #4 skrivet: 21 Augusti 2009 kl. 00:28:20 »

För oss som varken bor i England eller är betalande medlemmar på U2.com - vi kan lyssna på det här: http://radioplayer.qthemusic.com/

Suverän ljudkvalité på 'Q music'.
Loggat
LenaF
Medlem

Antal inlägg: 1273

Hemsida E-post
« Svara #5 skrivet: 21 Augusti 2009 kl. 12:18:12 »

Nyheten uppdaterad.

Kom igen, u2.com - hur svårt kan det vara? De tekniska förutsättningarna finns uppenbarligen. Vad sägs om att låta "live streaming" för betalande medlemmar verkligen betyda live?

;D

Himla dåligt av dem, jag håller med. Jag är betalande medlem, men jag lyssnade hellre live på den polksa sajten. Måhända var det sämre ljudkvalitet, men det är något speciellt med direktsändning. Allt kan hända! :)
Loggat

Det är aldrig för sent att ge upp!
Marie
Medlem

Antal inlägg: 455

Hemsida E-post
« Svara #6 skrivet: 21 Augusti 2009 kl. 15:50:54 »

Nyheten uppdaterad.

Kom igen, u2.com - hur svårt kan det vara? De tekniska förutsättningarna finns uppenbarligen. Vad sägs om att låta "live streaming" för betalande medlemmar verkligen betyda live?

;D

Himla dåligt av dem, jag håller med. Jag är betalande medlem, men jag lyssnade hellre live på den polksa sajten. Måhända var det sämre ljudkvalitet, men det är något speciellt med direktsändning. Allt kan hända! :)

Kände mig lite bitchig där... men å andra sidan: va faaan! Säg som det är: "vi kommer att sända konserten med 30 min fördröjning och vi räknar med hög belastning på U2.com så logga in i god tid."

Jag är också betalande medlem och lyssnade hellre på den icke-officiella sändningen - just för att få höra konserten i realtid.
Loggat

Playing with the fire until the fire played with me
LenaF
Medlem

Antal inlägg: 1273

Hemsida E-post
« Svara #7 skrivet: 21 Augusti 2009 kl. 16:03:46 »

Kände mig lite bitchig där... men å andra sidan: va faaan! Säg som det är: "vi kommer att sända konserten med 30 min fördröjning och vi räknar med hög belastning på U2.com så logga in i god tid."

Larry kan väl skicka ut en ursäkt, med lämpligt PS ... ;D
Loggat

Det är aldrig för sent att ge upp!
Malin
Medlem

Antal inlägg: 601

Hemsida E-post
« Svara #8 skrivet: 21 Augusti 2009 kl. 20:24:15 »

Det är rätt Marie -- på dem bara! De är f ö dumma om de inte inser att det skulle bli ett ramaskri. De lär få sina fiskar varma. Alltså inte nödvändigtvis herrarna i bandet, utan de som var ansvariga för sändningen och informationen kring den.

Själv påverkades jag ju föga av detta eftersom jag inte kunde lyssna live i vilket fall som helst. Sitter och lyssnar nu, och Jisses vad bra det är!! Den här "booten" kommer att gå varm, det vill jag lova! :P
Loggat

"Infinity is a great place to start"
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till: